Dagens outfit

Förlåt kära bloggläsare. Beträffande förra inlägget gällande dagens outfit.
Här kommer istället en bild på den:

image1

Observera min oerhört trendiga look. Minen är precis som den ska, iskall just like Pete Dorethy. Samma kokainlook. Trötta ögon. Brun utan sol känns bara så 2007. Rätta mig om jag har fel. Röda skor i helt rätt stil. Faktiskt inköpta tidigare under dagen. Märke okänt. Jag har även lyckats mer än väl att få till min lugg så att den ligger sådär lite slappt sexigt i pannan. Håret må se lite otvättat ut men ändå så rätt 2008.

Sorry att jag påstod att dagens outfit bestod av mysbrallor. Från och med nu så lovar jag att vara helt ärlig.



Kommentarer
Postat av: daniela

haha klockrent =)

2008-02-29 @ 22:16:10
URL: http://daniela2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0