Vem f*n kommer att läsa min blogg?

Efter att ha publicerat mitt första inlägg här så ställde jag mig just denna frågan. Vem kommer egentligen att läsa min blogg? Hmm? Inte en aning faktiskt. Kanske ingen alls? Om du kikar förbi av någon outgrundlig anledning så kan du väl säga hej i alla fall. Samtliga mina besökare kommer att tackas av mig personligen. Belönas rikligt med finfina presenter eller liknande.

Eller så kommer jag helt enkelt bara att skina upp inombords. Men varför skulle nån egentligen läsa? Det känns som om jag komplicerade till det lite nu. Jaja, hursomhelst så vore det kul om någon läste i alla fall. Tack tack.

Nu väntar två äpplen för min del. För det är väl sånt som man ska skriva om i en blogg? Jag kommer väl vara tvungen att återkomma med klassikern "Dagens outfit" också. För man måste ju vara som alla andra. Just nu är Dagens Outfit för min del ett par alldeles för små mysbrallor och en grymt het t-shirt. Vid intresse för dejt eller likanande vänligen ring 070-3......

Simma lugnt



Kommentarer
Postat av: hej!

vänta bara så trillar det in personer av ingen anledning alls...som jag gjorde nu.

2008-02-28 @ 18:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0